| Magyarország

10 aranyszabály a tökéletes hírlevél felépítéséhez

Illusztráció: Facebook, laptop

10 aranyszabály a tökéletes hírlevél felépítéséhez.

1.Tárgy: rövid és lényegre törő pl.: Tekintse meg tavaszi ajánlatainkat! Vagy 50% kedvezmény minden pulóverre!



2.Bevezetés: világos tartalom, jó sztori.

3.Felépítés: tömör főcímek, amik felkeltik az érdeklődést, de mégis rövid és pontos.

4.Alcímek: A hosszabb szövegek egyértelműen és jól olvashatóan.

5.Képek: Érzelmeket ébresztenek – borító- és termékképek használata.

6.Gombok: Feltűnőek és különösen jól használhatóak a vásárlásra való felhívásra.



7.Linkek: Landing oldalak vagy közvetlenül a termékre irányítva

8.Felhasználóbarát, rövid mondatok: így a hírlevél a mobil eszközökön is jól olvasható.

9.Hírlevél-dizájn: Írás, logó, színek és a megjelenés együttese egy felismerhető értékkel bír, de mégis jól olvasható.

10.Egy hírlevél felépítése és megjelenése majdnem ugyanolyan fontos, mint a tartalma. Mivel egy nem kellőképpen vonzó hírlevél ugyanolyan gyorsan törlésre kerül, mint egy avaros felépítésű vagy homályos témájú hírlevél.




50.000 emberhez szeretnénk eljutni, csatlakozz egy lájkkal!


Ha szerinted másokat is érdekelhet ez a cikk, akkor oszd meg velük!


Van véleményed? Ne tartsd magadban!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük